söndag 10 maj 2009

hur mår ni idag? själv mår jag jättebra =)

jag vakande halv elva, orkade inte kliva upp så slog på en film. till slut klev jag upp och fixade mig, satt mig sedan vid datorn och kollade lite på bilddagboken. vid ett åkte jag hem, packade upp också var jag så duktigt att jag städa mitt rum. när jag var klar skulle jag blogga men självklart funkade det inte, jag blev så irreterad så bestämmde mig för att sluta blogga på blogg.se jag har aldrig gillat att blogga där, har aldrig fattat hur man gör riktigt. nu ska jag istället skriva här. hoppas det går bättre =)

2 kommentarer:

  1. jag ska börja följa din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Okidoki! Välkommen till blogspot! För mej funkar det himla bra att blogga med den här tjänsten. Enkelt att lägga ut bilder är det också, tycker jag.

    Kram på dej, tjejen!

    SvaraRadera