måndag 11 maj 2009

vakande kvart över sex och trodde jag skulle vara död men jag var piggare än jag brukar vara :) fixade mig och tog bussen till stan, där mötte jag anna och vi gick till hemköp. när vi kom dit var det massor med varor som skulle upp, ville bara vända och åka hem :)

vid tolv gick vi och mötte lina på donken, sen gick vi och kollade på skor och jag hittade ett par jag ska köpa nån dag :) vi gick också till ica och träffade elias. när vi kom tillbaka hade christian kommit så han hjälpte oss att plocka upp ostar. efter en stund tyckte han vi skulle gå och fika så fixade han resten, så varför inte? när vi fikat klart skulle vi plocka upp sill, äckligt :) när vi gjort det fick vi sluta. träffade johan och emil på bussen så satt och prata med dom hela vägen, ikväll vet jag inte vad som händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar