tisdag 12 maj 2009

ig barn

åkte till skolan imorse eftersom vi som fick ig på kemi provet skulle göra omprov. vi började nio men kom tidigre, och filip hade lovat att komma så jag slapp sitta ensam. självklart försov han sig, tack willam som var snäll och kom :) efter en stund kom emil kevin anton frida sarah och ewelina. vi gick igenom allt som var med på provet sen bytte vi sal och några gjorde omprov.
jag klarade det så nu har har jag klara alla kemi prov i åttan :)

runt elva var jag klar så tog bussen in till stan, gick till ica för jag skulle träffa elias. men hittade han aldrig, träffade istället morbror. gick sedan till hemköp där anna var, vi tog lunch direkt när jag kom, åt på subway med elias. när vi kom tillbaka gick vi bara runt och skrattade, fanns ingenting att göra. satt oss i nått fönster och prata och då kom jesper, han ville knäppa kort på oss haha :) han följde med oss in i omklädnings rummet och knäppte massor med kort, ska be han skicka så lägger jag in här. sen gick vi tre till bussen och där mötte vi elias.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar