fredag 22 maj 2009

onsdag 20/5-09

hade hål första timmen så jag drog till amanda, vi tog bussen till stan. gick till pressbyrån och köpte frukost :) sen gick vi runt på stan och knäppte kort med drakarna. tog nio bussen till bergsåker, missade fem minuter av basen. på hälsan gick jag spåret med kevin, filip och william :) vi satt ute på slöjden som vanligt, satt och pratade med anton och william.

efter skolan åkte jag och amanda till sidsjön till något hindergrejj. och sedan till gården, där träffade vi massor med folk :) också var det dans på folkets hus så björn tog med oss dit haha, var ganska kul där fast jag dansade inte :) när vi kom tillbaka till gården träffade vi elias och filip. stack hem till amanda och kollade på film, jag somnade nästan på engång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar