fredag 5 juni 2009

nu är jag pigg och glad :) på skolan idag händer väl inte så mycket troja, eller jo jag har fysik och biologi prov wohow. efter skolan åker jag kajsa irma och anna till stan och solar också måste jag hitta nån fin present till amanda. sen tar jag och anna bussen till sjukhuset, där möter hennes pappa upp mig också får jag äntligen träffa amanda :) ska bli så kul men ändå pirrigt.

när vi är klara där möter vi upp kajsa och irma. sen tar vi bussen till kajsa för vi ska tälta där tills på söndag :) så jag kommer nog inte skriva nånting i helgen. hoppas det inte regnar bara. vi får se vad vi hittar på, kanske är med massa andra folk också. nu måste jag gå och fixa håret innan jag ska springa till bussen :) hoppas ni får en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar