tisdag 2 juni 2009

idag har jag bara haft en lektion, som var matte men våran lärare var inte där så vi satt och pratade hela lektionen, onödigt att åka dit :) har gått runt med kajsa felicia och irma hela dagen, länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort idag :)

idag är en sån dag när man är glad och allt går som man vill :) glömde berätta att jag tog eget hål i örat igår, jag tog hål i båda öronen när jag var 8 också efter nått år växte ena igen och sen har varit så också igår fick jag för mig att göra ett eget hål :) så nu har jag hål i båda öronen igen.

jag ringer dig så fort jag orkar, nu ska jag sova. älskar dig /amanda. det här smset fick jag idag och jag blev så glad :) nu ska jag äta och sedan ut och springa.

1 kommentar:

  1. Det 39 mm breda rolex kopia fodralet är i stål och finbehandlat, som allt från Rolex / Tudor-familjen borde vara. Väskan är vattentålig till 200 replika klockor meter och har en "vintage-stil" upphöjd safirkristall som är tänkt att se ut som historiska akrylkristaller. Detta fake rolex stärker vintage-temat, men samtidigt har det också en tendens att öka bländningen fake Rolex på kristallen (även om det inte påverkar läsbarheten negativt för mycket). Rolex och Tudor verkar vara rolex replica allergiska mot att lägga AR-beläggning på toppen av kristaller (eftersom de tyckte att beläggningarna kan slitna och bli Rolex replica ful), och en liten fördel med detta är att kristallerna är lite "blanka" vilket är en outtalad rolex kopia sak som människor tenderar att gilla lite i en lyxprodukt, eftersom det hjälper en klocka att vara så mycket fake cartier mer iögonfallande.

    SvaraRadera